Friday, October 13, 2006

Nye elger

Redaktøren har slått til igjen! En liten okse på 130 kg måtte bite igresset for min 180 gr. nosler
Forgard jaktlag, her sittende ved solbu. fra venstre : Frode Forgard, Thor "Rullings" Oliegreen, Terje Forgard, Ole tom hodnemyr og kjetil hodnemyr.


Det har blitt flere elger! Vi har på torsland 10 dyr i år, og fått 3 tilnå. flere elg og hjort er observert i området, så det lover godt for helgens jakt!

Jeg skjøt en liten okse på Torsland. jeg smøg på 2 okser som slåss om ei ku og etter en stund var jeg så nære at jeg kunne skyte. og elgen datt. kunne også skutt den andre men den lot jeg gå.heldigvis var det folk som kunne hjelpe meg med å få elgen ned fra heia. øyvin og Svenn tore var på pletten etter en time. da hadde jeg vommet ut av elgen og kunne ta en liten pause. Da kom skodda!!

No comments: