Friday, June 09, 2006

Pause fra fisket...

Vel, det måtte skje! Fisket er kleint for tiden så jeg har tatt en liten pause fra fisket.

Istedet er det andre ting som opptar meg. Et av bandene som jeg spiller i skal være husband på en konsert i kveld på byremo i vest agder. En rekke lokale artister vil opptre både med og uten husbandet. Undertegnede trakterer leadgitar i dette bandet, om noen lurer på det..

Det ble ble rigging av scene i hele går og snart venter en ny økt. Det er musikkverkstedet, i samarbeid med med andre lokale foreninger som står for arrangementet. det er ventet bra med folk og jeg håper så mange som mulig vil finne veien til byremohallen!

les mer her i lindesnes avis' nettutgave : http://www.lindesnes-avis.no/nyhet.asp?id=19434

PS! mulig det blir en tur for meg og jan i elva neste uke. kameraet er selvsagt med og jeg vile komme tilbake med oppdateringer!

2 comments:

Flybandit said...

Ja, ja. Det blir vel Creedence det går på tenker jeg...Good Luck!

Erikr said...

Jasså fluebanditt! Tror jeg må få lurt deg med en tur i elva snart!

Fra spøk til AG3, så ble det en flott konsert. desverre var det noe få oppmøtte. mente å høre snakk om 150 betalende. dette var noe i underkant av hva vi hadde håpet på. ca 200-350 som vi hadde trodd kom...

Av det som ble spilt så var det alt fra trekkspillmusikk til iron maiden, med sterke innslag av country og bluegrass som bandet vårt jo da helst spiller..

creedence...nja, ble nok ikke så mye av det. men det står jo ganske sterkt i bygde områdene ennå;)