Monday, October 30, 2006

Fluebinderkurs

Nå som det bare er en dag igjen av elgjakten, er det på tide å se fremover. en lang vinter venter oss og noe må sportsfiskeren finne på.

Til vinteren er det på tide med fluebinder kurs. Kurs holder vil være undertegnede.

foreløpig så vil jeg holde følgende kurs:

* Nybegynnerkurs, hårvinge fluer laks/sjøørret.

* Moderne hårvinge fluer til laks - krokfluer (viderekomne og nybegynnere)

* Moderne hårvingefluer til laks - tubefluer (viderekomne og nybegynnere)


Disse 3 temaene kan selvsagt slås sammen til ett kurs. Store eller små grupper kan kurses.

Dere vil lære mer om kunsten å binde en lakseflue. hvordan man bygger en flott og sterk flue fra bunnen av. alle de nødvendige teknikkene vil bli grundig gjennomgått. kurset passer alle aldre. i utgangspunktet må utstyr anskaffes selv, men jeg har et par stikker til låns om det skulle behov for det. skulle det være behov for å skaffe utstyr, kan jeg være behjelpelig med å skaffe dette. Alt av bindemateriale holder jeg og vil være inkludert i prisen.

jeg holder til i kristiansandsområdet, men er selvsagt mobil.

kontakt meg for pris og tilgjengelighet:

Mobil: 90936475
e-post: telecaster3@hotmail.com

MVH Erik

No comments: