Wednesday, March 08, 2006

Fluer til salgs!

Nå i disse kalde vinterdagene holder jeg på med å binde sesongens kolleksjon. dette er fluer til meg selv men mest fluer til dere andre som ikke binder selv.
Fluene mine er av absolutt beste kvalitet der materialvalget er nøye valgt ut etter beste evne. fluene er såkalte moderne laksefluer og har et godt rykte på seg over hele landet.
Med disse fluene garranterer jeg at du stiller sterkere til laksesesongen.
pris:
Tube: 40
Tube m jc: 50(ugradert jc)(kr 60 for grad a eller b)
krok: 35
krok m jc: 45( samme utvalg av jb og grad a eller b jc koster kr 55)
mønstre (størrelsen i parentes #= samme størrelse som ovenfor. tubefluenes lengde bindes på forespørsel).
Sierra gorva (9-7 -5) nr 1 fra toppen
phatagorva (#)(avbildet i en annen post på denne bloggen)
greenlander(#)(ikke avbildet, kan sendes ved forespørsel)
black&silver(#) ikke avbildet
green highlander(enkelkrok str 2-4-7, kan også bindes på dobbel ved forespørsel) nr 2 fra toppen.
GP-special (5-7-3) nr 3 fra toppen
zuluzonker (9-7-5)nr 8
blue charm ( enkel 2-4-7) ikke avbildet
barret bimbo ( kr. 90 kun!) ikke avbildet
orange terrible variant( 7-9)ikke avbildet
flomfluen (kan bindes på krok,ved forespørsel) nr 4
nightdiver(7)nr5
sunray shadow, nr 9
mikkeli blue, ikke avbildet
black&orange,sørlandsfavoritt (7-9-5)nr 6
Black green helmet, nr 7 fra toppen
for bestilling, send meg en epost på: telecaster3@hotmail.com

No comments: